anoniem Geplaatst: 8 september 2007 Delen Geplaatst: 8 september 2007 Ik ben een nieuwe gebruiker van Windows Vista en ik ben er meer dan ontevreden over. Op de kleine grafische verbeteringen na is het gewoon een achteruitgang in vergelijking met voorgaande versies. Wie is het met mij eens/oneens ;) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 september 2007 eens ;) daarom gebruik ik de aero interface van vista in xp pro sp2 ;) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 september 2007 eens. er zullen natuurlijk wel verbeteringen zijn, anders zouden ze win 95 wel opnieuw hebben verkocht. qua beveiliging hebben ze wat dingetjes na-ge-aapt van linux. toch zal ik zolang ik zonder kan, geen windows(vista) licentie aanschaffen. er gaat niets boven de vrijheid van linux met zn community Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 september 2007 [quote:54d91b63cd="Geige"]Ik ben een nieuwe gebruiker van Windows Vista en ik ben er meer dan ontevreden over. Op de kleine grafische verbeteringen na is het gewoon een achteruitgang in vergelijking met voorgaande versies. Wie is het met mij eens/oneens ;)[/quote:54d91b63cd] meld je aan bij je consumentenbond . dan ben jij klager 4201 :lol: . vista loopt als een zonnetje en is veel stabieler dan xp :lol: :lol: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 september 2007 eens. Als windows toch nog niet eens een simpel usb stickje kan herkennen... dat vind ik toch wel heel ver gaan Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 september 2007 http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=179172 :roll: V ery I rritating S ucking T ranssexual A sshole :-? :roll: :P Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 september 2007 [quote:33038140a1="THE_GAME_MEN!"]eens. Als windows toch nog niet eens een simpel usb stickje kan herkennen... dat vind ik toch wel heel ver gaan[/quote:33038140a1] Er zijn wat kleine dingen in Vista slechter dan in XP waaronder ondersteuning voor oudere hardware. Het loopt stabieler, dx10, je moet er wel de hardware voor hebben maar dan heb je ook wat. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 september 2007 [quote:abd163334f="MReLecTro"]eens ;) daarom gebruik ik de aero interface van vista in xp pro sp2 ;)[/quote:abd163334f] linkje bitte? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 september 2007 [quote:3f5b0ef959="FTI"]http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=179172[/quote:3f5b0ef959]Ga daar inderdaad maar verder, twee topics over hetzelfde is wat overdreven. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen