anoniem Geplaatst: 8 augustus 2007 Delen Geplaatst: 8 augustus 2007 Nieuwste blad van computer totaal net in de bus ontvangen. Ik ben het lekker aan het doorlezen en kom tot mijn verbazing 2x meerdere artikelen tegen. Nog eens terug bladeren en ja hoor vanaf blz 67 tot blz 82 mist en op die plaatsen staat blz 51 t/m 66. Hebben hier meer mensen last van of ben ik de enige? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 augustus 2007 Daar hebben meer mensen last van helaas. De oplossing is contact opnemen met de [url=http://www.hccservice.nl]HCC Service[/url]. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 augustus 2007 Bij mij zat alles er gewoon in, ff contact opnemen via [url]www.hccservice.nl[/url] of 0900 - 4222267 (betaald) dan kunnen ze een compleet exemplaar opsturen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 augustus 2007 Bedankt voor jullie snelle antwoorden Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 augustus 2007 Ik heb ze gelukkig wel allemaal, dit is mij gelukkig nog nooit overkomen. :D Ach joh, elk nadeel heeft zijn voordeel, staks heb je er waarschijnlijk gewoon 2. :D Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 augustus 2007 Eerder anderhalf, er ontbreekt een stuk ;) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen