anoniem Geplaatst: 29 mei 2007 Delen Geplaatst: 29 mei 2007 Hallo ik moet morgen een presentatie van CKV doen. Alleen ik krijg die informatie van CKV gewoon niet in mijn eigen woorden. Ben al zo ongeveer 7 uur bezig om die informatie in mijn eigen woorden te zetten. Alleen als ik dan denk te hebben en probeer te presenteren loopt het toch net niet lekker. Steekwoorden helpen niet want daardoor gooi ik alles doorelkaar heen met deze info. Heeft iemand dit ook een keer gehad en wat heeft die gedaan? Ik baal er echt van dat dit mijn niet lukt :cry: . Heel hartelijk bedankt met de goede adviesen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 mei 2007 Auteur Delen Geplaatst: 29 mei 2007 M'n religie leraar geeft altijd het advies om de tekst eerst helemaal door te lezen (of in stukken van 25 regels ofzo). En dan het weg te leggen. Daarna begin je met schrijven van wat je, je er nog van herinnert. En daar maak je dan weer een lopend verhaal van. :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 mei 2007 Auteur Delen Geplaatst: 29 mei 2007 Kun je niet wat andere bronnen gebruiken dan je huidige boeken (?)? Daar kun je dezelfde informatie in andere woorden vinden, mogelijk helpt dit je om er zelf wat over te vertellen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen