anoniem Geplaatst: 26 mei 2007 Delen Geplaatst: 26 mei 2007 Aangezien ik zelf van plan ben om een racefiets te kopen om wat aan mijn conditie te gaan doen, wilde ik een topicje openen. Aangezien meerdere mensen last hadden van het 'x zielen 1 gedachte' - syndroom: [quote:a470e0d736="Yocto"](tekst) We kunnen beter een fiets topic maken :P[/quote:a470e0d736] En: [quote:a470e0d736="NoepZor"]Dit gaat dus weer nergens over.. maak ff een algemeen fietstopic ofzo :D[/quote:a470e0d736] Maak ik maar vast een begin. Ik wil graag een 2ehands fiets kopen om lekker op te touren(wel racemodel). Heb nu een paar fietsjes op het oog, en vraag me een paar dingen af. Ik ben dus op zoek naar een beginnersfiets. Waar moet ik op letten kwa techniek? Wat is goed/slecht? Wat zijn de belangrijkste aspecten? Ik koop natuurlijk niets zonder proefrit, maar daar komen natuurlijk lang niet alle technische tekortkomingen aan het licht. Wat ik zelf een erg mooie fiets vind is deze: [img:a470e0d736]http://img213.imageshack.us/img213/5394/fietsdn4.jpg[/img:a470e0d736] Edit: plaatje op andere server geplaatst. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 mei 2007 Auteur Delen Geplaatst: 26 mei 2007 Ik hoop dat dit topic een groter succes wordt dan het vorige fietstopic :wink: http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=174647 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 mei 2007 Auteur Delen Geplaatst: 26 mei 2007 ik hoop het ook....... had dat niet gezien.... Maar als ik antwoord op mijn vraag krijg ben ik ook al blij..... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 mei 2007 Auteur Delen Geplaatst: 26 mei 2007 Ik heb nog wel een (goede) racefiets waar ik niks meer mee doe. Dus.... Quote Link naar reactie