Ga naar inhoud

Het Grote Nachtbrakers Topic


anoniem

Aanbevolen berichten

  • Reacties 331
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    332

[quote:e81bd5aef3="jolo"]Is er iemand al/nog op? Of zijn sommigen nog aan het wennen van de zomertijd? Omdat zoals te verwachten was, dit forum nog op de wintertijd staat, heb ik gisteren mijn profiel aangepast van GMT + 1 uur naar GMT + 2 uur. Alleen de gasten blijven hier dan nog wel steeds de wintertijd zien.[/quote:e81bd5aef3] Bedankt ,ik zal mijn profiel ook aanpassen.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 3 weken later...
[quote:2fe2e9c08a="jolo"]Is er iemand al/nog op? The Dragon wellicht? De buitentemperatuur is op dit ogenblik slechts vijf graden Celsius. Lijkt me wel wat fris voor de tijd van het jaar.[/quote:2fe2e9c08a] :wink: Ik moest wel vroeg beginnen maar vergat een berichtje te posten. Sorry. Heb de hond uitgelaten en liep in mijn gvb ov-chipjas en vond het erg koud.
Link naar reactie
[quote:a90d91dc67="The Dragon"] :wink: Ik moest wel vroeg beginnen maar vergat een berichtje te posten. Sorry. Heb de hond uitgelaten en liep in mijn gvb ov-chipjas en vond het erg koud.[/quote:a90d91dc67] En vandaag ook weer vroeg beginnen? Ben je er lang mee bezig, met het uitlaten van je hond? Kom je soms nog andere mensen tegen, die ook een hond uitlaten? Of straatkatten?
Link naar reactie
[quote:8dd2672c66="jolo"][quote:8dd2672c66="The Dragon"] :wink: Ik moest wel vroeg beginnen maar vergat een berichtje te posten. Sorry. Heb de hond uitgelaten en liep in mijn gvb ov-chipjas en vond het erg koud.[/quote:8dd2672c66] En vandaag ook weer vroeg beginnen? Ben je er lang mee bezig, met het uitlaten van je hond? Kom je soms nog andere mensen tegen, die ook een hond uitlaten? Of straatkatten?[/quote:8dd2672c66] Als ik buitenloop met de hond is het pas 0430 en ik loop dan 35 minuten ,op die tijd kom ik bijna nooit iemand tegen.
Link naar reactie
[quote:588aad1715="The Dragon"]Als ik buitenloop met de hond is het pas 0430 en ik loop dan 35 minuten ,op die tijd kom ik bijna nooit iemand tegen. [/quote:588aad1715] Dat is wel erg vroeg. Het is al minder koud. Maar ik neem aan dat je dit inmiddels al hebt gemerkt, tijdens het uitlaten van de hond.
Link naar reactie
[quote:c8c88c0e4a="jolo"][quote:c8c88c0e4a="The Dragon"]Als ik buitenloop met de hond is het pas 0430 en ik loop dan 35 minuten ,op die tijd kom ik bijna nooit iemand tegen. [/quote:c8c88c0e4a] Dat is wel erg vroeg. Het is al minder koud. Maar ik neem aan dat je dit inmiddels al hebt gemerkt, tijdens het uitlaten van de hond.[/quote:c8c88c0e4a] Zal het morgen om 0415 even testen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...