Ga naar inhoud

Onderwerp voor website ?


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:d69fa0648f="THE_GAME_MEN!"]Hey ! Een paar vrienden en ik willen een nieuwe non-profit site maken die veel bezoekers trekt. Echter we hebben geen idee waarover.... (stom he ;)) Jullie wellicht een idee ? Gr, Freek[/quote:d69fa0648f] Een site waar je gratis artikelen aanbiedt. Is dat wat?
Link naar reactie
Bedankt voor de reacties. Een blog over bankhangen... hehe, wat moet ik me daar bij voorstellen :lol: Gratis artiekelen weggeven, hmm... zal zeker veel bezoekers trekken maar het probleem is waar haal ik de gratis artiekelen vandaan ;) ? In een lokale profielensite zie ik niet veel "potential"... je hebt al Hyves, Sugababes (Veel Limburgers en Brabanders), Xeno, CU2... We zijn ook van plan om vaak te updaten, we zijn nu met 3 man die enthousiast zijn, we zullen als het boeltje loopt ook op verschillende fora vragen voor meer crew.... Iemand riep net iets van een downloadsite, is dat wellicht wat ? Maar waar moeten we ons dan op verdiepen ? Je moet niet te breed kijken denk ik Wel een legale natuurlijk, maar kleiner dan download.com... vreet bandbreedte, maar die kost in amerika niet zo heel veel.... Of wellicht een nederlandse site die beschrijft hoe je spyware moet verwijderen... een spyware blog ? Of bestaat zoeits groots ook al ?
Link naar reactie
[quote:5b20c500ac="THE_GAME_MEN!"]Bedankt voor de reacties. In een lokale profielensite zie ik niet veel "potential"... je hebt al Hyves, Sugababes (Veel Limburgers en Brabanders), Xeno, CU2...[/quote:5b20c500ac] Hier in alphen heb je "alphen.nu": bizar populair onder scholieren, huge veel profielen, eigen feesten, druk forum enzo. T'is maar een hint.
Link naar reactie
Ga er maar vanuit, dat alles wat jij en je vrienden kunnen bedenken, al bestaat, en vast al tientallen keren gedaan is. Maar dat is geen reden om het te laten. Doe het eerst en vooral omdat je er zelf lol in hebt. Er zijn veel sites, die na een aantal maanden verwateren, omdat men er toch niet genoeg interesse in heeft.
Link naar reactie
[quote:6ed024485f="gerben"]Ga er maar vanuit, dat alles wat jij en je vrienden kunnen bedenken, al bestaat, en vast al tientallen keren gedaan is. Maar dat is geen reden om het te laten. Doe het eerst en vooral omdat je er zelf lol in hebt. Er zijn veel sites, die na een aantal maanden verwateren, omdat men er toch niet genoeg interesse in heeft.[/quote:6ed024485f] Klopt Klopt... ben ik met je eens... ik zal even overleggen met mn vrienden @teacher: Sugababes domineert het zuiden hier helaas....
Link naar reactie
[quote:4ebfe46712="THE_GAME_MEN!"][quote:4ebfe46712="Bulletproof$$_NL"]Een soort hardware- sofware review site lijkt mij wel wat. Waar iedereen een stukje in kan posten bijv over Windows Vista, of een Iiyama E2200WSV-B1 :P etc...[/quote:4ebfe46712] Dus een wikipedia over software en hardware ?[/quote:4ebfe46712] Meer een soort site waar reviews van de mensen zelf staan. dus die het betreffende product in bezit hebben en die daar een review over schrijven. en als je dan een soort standaart voor review instelt: - Waar heb je hem aangeschaft - pluspunten - minpunten etc.. zoiets als sommige Productsurveys van Tweakers (kan ff geen goeie vinden)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...