anoniem Geplaatst: 21 april 2007 Delen Geplaatst: 21 april 2007 Als slechte slaper heb ik al jarenlang de gewoonte mijn nachten op te vrolijken met cassettebandjes. Opgenomen van de radio met gesproken tekst, bijv. het oog op morgen e.d. Dus geen muziek! Het is steeds moeilijker om aan cassetbandjes te komen (zeker die met capaciteit van 2 x één uur). Zijn hiervoor andere mogelijkheden? De meeste aps zijn voor zover ik weet alleen geschikt voor muziek, MP3spelers e.d. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 21 april 2007 Als je er muziek mee kunt opnemen, kan spraak toch ook? En als je de tuner op je pc aansluit, kun je ook wel rechtstreeks digitaliseren naar mp3. En het dan op een mp3 speler zetten, of op cd. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 21 april 2007 Of gewoon de tv op de timer zetten? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 21 april 2007 Vergeet ook niet de 'podcasts'. Dat zijn gewoon radio-shows in mp3-formaat. Aangezien er (officieel) copyright op muziek zit zul je in dat soort shows vrij weinig muziek aantreffen. De podcasts van http://www.myextralife.com Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen