anoniem Geplaatst: 13 april 2007 Delen Geplaatst: 13 april 2007 Hoewel ik geen waarde hecht aan vrijdag de 13e kwam ik er vandaag achter dat mijn mobiele nummer is geblokkeerd terwijl er nog 21 euro beltegoed op staat. De laatste brief van Telfort, 14-3-2007, rept ook niet over eventuele blokkering? Wie heeft vergelijkbare ervaringen. Ik probeer ondertussen uit te zoeken wat er aan de hand is. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 13 april 2007 is mij ook overkomen..... toestel was langer dan 1 jaar niet meer gebruikt en daardoor is het nummer 'teruggenomen'..... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 14 april 2007 Ondertussen de servicedesk gesproken. Duurt wel erg lang en nu blijkt dat er ook nog een minimum bedrag bestaat. Ik kon het bedrag gisteren, niet eens vinden bij tarieven of opwaarderen. Dus er lijkt me echt wel een gebrek aan informatie. Het gekke is eigenlijk dat ik het nummer het afgelopen maanden dagelijks gebruik. Het kan Telfort kennelijk allemaal niks schelen. Of ze zijn mij liever kwijt dan rijk. Tja, daar zal ik dan rekening meehouden. Ik wil alleen geen abonnement, en zover ik kan nagaan is Telfort voor mij het interessants (helaas in dit geval). Krijg wel sms'jes om het kpn netwerk in te stellen, wat niet geaccepteerd werd/wordt ... Ik probeer dat niet elke dag uit. Binnenkort maar weer eens proberen. Ik kan mij alleen niet bedenken wat ik vorig jaar 12 april heb gedaan om deze sores nu te hebben. Ook gedoe met het unlock, ik had SMSje niet ontvangen, wilden ze mij niet eens nasturen. De inhoud wilde ze wel vertellen. Goed, toestel nu wel geunlocked. En een 2e keer aanvragen wordt dus afgewezen. Ik ben ook een Telfort nummer kwijt geraakt. Om kennelijk dezelfde reden. Alleen dacht ik helaas, dat het aan mijn toestel lag. Ook hier is mij onduidelijk wat ik (wel/niet) heb gedaan om dit nummer kwijt te raken. Niet bijstorten zegt Telfort, maar het gaat mij mede om de ingangsdatum. Kennelijk is die zomaar een keer gestart. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 14 april 2007 Heb je [url=http://www.telfort.nl/klantenservice/informatie/roaming/]hier[/url] al eens gekeken? Ze schuiven nl. alle telfort-prepayers op het kpn-netwerk. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 14 april 2007 Nee, de brief van 14 maart ging wel over dit onderwerp. Wijzigen lijkt niet zo moeilijk, lukt alleen niet omdat het juiste netwerk nog niet in het lijstje staat. Ongeveer 3 weken geleden heb ik het netwerk proberen te wijzingen, maar de wijziging cq er was geen KPN netwerk. Een week later was het instellen iets succesvoller Telfort veranderde in Telfort en KPN. Tja, nu nog de laatste stap. Ik wacht wel tot ik niet meer kan bellen. Zo ging het de vorige keer ook. Alleen ja, op dit moment werkt het sowieso niet. Zonder pincode geen beltegoed dus ik moet nog even geduld hebben. Betekent alleen dat Telfort mij geen goede verbinding kan beloven, ik zal nu toch 2 nummers moeten hebben. Ik zal nu een ruim een week zonder zitten. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 18 april 2007 Telefoon doet het weer. Nog wel even zitten zoeken in mijn bankafschriften of ik niet 1 of ander handeling heb gedaan die ik kan associeren met een jaar terug. Bijvoorbeeld code aanvragen voor beltegoed verhogen via mobiel. Niets kunnen vinden. Lijkt er toch wel op een KPN/Telfort actie om de postbank mobiel (en voorwaarden) zo snel mogelijk uit te bannen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen