anoniem Geplaatst: 22 maart 2007 Delen Geplaatst: 22 maart 2007 Ik heb vorige week een nieuwe pc besteld bij azerty.nl en nu is de status al 2 dagen op: in assemblage (laat m namelijk in elkaar zetten)... 2 dagen al!! Alle producten zijn daar al wel binnen. Iemand enig idee hoelang dit nog gaat duren? Kan namelijk niet meer wachten... :lol: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 22 maart 2007 [url=http://azerty.nl/algemeen/algemeen_content_detail]Mail/bel[/url] Azerty even... :roll: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 22 maart 2007 Ach, ik zou maar eens uitgaan van twee weken in totaal. Als het ding eenmaal met de post weg is, heb je hem een dag later in huis. Het is waarschijnlijk maar net hoe druk die assemblage afdeling het heeft. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 22 maart 2007 ok, bedankt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 22 maart 2007 Zodra de onderdelen binnen zijn zetten ze 'm op de site als 'in assemblage'. Dan kan het, afhankelijk van de drukte, nog een aantal dagen duren voordat ze er ook maar aan beginnen. Mijn ervaring met Azerty (diverse systemen): vanaf dat de onderdelen binnen zijn gemiddeld een week voordat de dozen afgeleverd worden. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 22 maart 2007 ok, dat is dan balen voor mij jah. Kijk er best wel naar uit... Hopelijk volgende week dan maar :cry: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 23 maart 2007 Status is veranderd in afgehandeld!! (vrijdag), maar omdat ik niet vaak dingen bestel, en dus ook geen pakjes ontvang, vroeg ik me af of tpg ook op zaterdag bezorgd? Weet iemand dat? bedankt :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 23 maart 2007 Bij revieuwer 2 was alles op zaterdag bezorgd :P http://tweakers.net/shopsurvey/6703?Start=100 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 23 maart 2007 TPG Post bezorgt inderdaad ook op zaterdag, tenzij het gaat om rembours of ongefrankeerd. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 23 maart 2007 ok, bedankt weer allemaal :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 23 maart 2007 Als je niet thuis bent mag je em ook bij mij laten afleveren 8) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 23 maart 2007 Ik heb 2 jaar gelede een keer 42 euro rembourskosten moeten betalen,dat was ook niet erg leuk :cry: Maar was een stacker kast bij van 15 kilo ,die doos is echt enorm :P en nog een andere doos met de rest van de pc onderdelen . Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen