anoniem Geplaatst: 13 februari 2007 Delen Geplaatst: 13 februari 2007 Hi ! Ik heb effetjes een klein experimentje opgezet; Ik wil graag kijken hoeveel SPAM ik kan verzamelen op het onderstaand email adres: [b:1ed7e7babf]spam.my.email.account@gmail.com[/b:1ed7e7babf] (net aangemaakt :) ) We krijgen allemaal wel spam, maar dit gaat "vanzelf"... waar haal je nu doelbewust spam vandaan ? Help ? ;) Freek. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 13 februari 2007 Je overal en nergens aanmelden? Op elke site die je maar kunt vinden, je registreren. Aanmelden voor nieuwsbrieven, mailing lists, etc. Je kunt ook op zoek gaan naar freebie sites. Waar je allerlei dingen gratis kunt krijgen, vrijwel altijd met registratie. Alleen bedoeld voor marketingdoeleinden uiteraard. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 13 februari 2007 Beter is het om met je providers account te kloten. (gemene lach) Immers de antispam systemen van google zijn momenteel de beste die er bestaan. 8) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 14 februari 2007 Ach ja, laten we het internet nog maar weer wat trager maken dan dat het al is... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 14 februari 2007 Inschrijven bij dating of kamer sites ,die mailen mijn spamadress ook helemaal vol. heb er nu 2000 die nog niet geopend zijn:P Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 14 februari 2007 Dit is net als die gozert met de telefoon maar dan op email? Maak ff een youtube filmpje? :lol: :lol: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 15 februari 2007 Gewoon je e-mail adres zoveel mogelijk op internet zetten, zonder jezelf ergens aan te melden, en alle binnengekomen berichten lezen (zodat plaatjes worden opgehaald, kan je adres bevestigen). Op die manier weet je zeker dat alles wat op het adres binnenkomt, ongewenst is. (En dus niet iets waar je zelf toestemming voor hebt gegeven door je aan te melden). Op het adres in mijn signature krijg ik nu slechts 2 berichten per dag, dus echt snel gaat het op die manier niet. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 17 februari 2007 spambotjes zijn overigens allergies voor mailadressen met de term 'spam' in de gebruikersnaam. Dus je hebt niet de meest-ideale gmail-naam voor dit doeleinde ;) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 19 februari 2007 Klopt, het schiet inderdaad totaal niet op... 2 spam berichten van 4 dagen... hmm... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 3 april 2007 Neem een mailbox bij hetnet Ik krijg 500 spammailtjes per dag per mailbox bij hetnet (ik heb er 2) En ontelbaar vaak dezelfde mailtjes. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 3 april 2007 Sorry, geen tijd. Moet al mijn spam nog lezen. groetjes Ed Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 3 april 2007 Haha als je spam wilt kun je daar zo aankomen natuurlijk. Google maar eens op gratis nieuwsbrieven. :-? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 3 april 2007 Zoek maar eens een kamer op kamer net ,krijg je zo 10 mailtjes per dag binnen ,zeker als je meerdere steden doet ,iedere nieuwe kamer komt in je box te staan. En het is gratis . Pas als gaat reageren op de kamer moet je betalen http://www.kamernet.nl/ Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 3 april 2007 Je mailadres in gastenboeken zetten en wat dacht je van jezelf inschrijven bij geld verdien programma's Vooral die Amerikaanse, ze betalen je nooit uit maar je hebt de rest van je leven gegarandeerd genoeg spam. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 april 2007 Inschrijven bij dating sites ,krijg je je mailbox vol met vrijgezelle vrouwen 8) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 april 2007 Neem een abo op het glasvezelnet van onsnet.nu Je hoeft nergens je e-mail adres achter te laten, en toch ga je gegarandeerd binnen 1 maand gillen. :P Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 5 april 2007 na al die tips zijn we wel eens benieuwd hoeveel spam je al hebt, en of je nog leeft daardoor :P Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 april 2007 Haha, of neem hosting bij E-Dentify, krijg je ook zo'n bulk spam voor niets.. Nee, het schiet niet echt op met de spam, komt vast door het woord spam erin ;) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 april 2007 Vreemd je zult je wel nog niet hebben aangemeld voor die gratis nieuwsbrieven via google ik meld je wel voor een paar aan dan :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 april 2007 dan vind ik het geen echte 'spam' meer :wink: Spam is toch ONgewenst? en ik geef me niet op voor een nieuwsbrief als ik 'm niet wil hoor :) nee, juist die vi@gra berichtjes zijn ECHT spam :) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen