Ga naar inhoud

Intel Pwnz u all! =D

anoniem

Aanbevolen berichten

mijn nieuwe pc :D mn vader komt thuis van zn werk en hij roept van beneden ik heb een nieuwe pc voor je!, ik denk zal wel zon celeron ding zijn dus ik loop naar beneden. en guess what dit zat in de dozen :D Intel Core 2 Extreme QX 6700 SLI Dual XFX Nvidia Geforce 8800GTX 4 GB OCZ Dualchannel RAM Samsung Syncmaster Pro 203B 20'' Raptor-gaming k1 gaming keyboard Razer: Copperhead RED Xfire game pad Coolermaster Centurion 5 Case Windows vista update erbij en 2 sata harddrives van 270 GB
Link naar reactie
Beetje weinig schijfruimte, pauper kastje, veelsteveel ram, 4 cores die alleen nut hebben bij videobewerking/rendering, ouder modelletje scherm, dikke overkill aan grafische kracht (1x8800 is al snel zat om een 6700 aan het werk te houden). Verder is die Razer nix waard, G5 is fijner, Vista heeft nog geen echte meerwaarde boven XP, maar verder wel extreem dingetje (vooral de rekening :o )
Link naar reactie
[quote:2cd6407b96="Vandread"]Om eerlijk te zijn, ik zou janken van zo'n monitor bij dat systeem.... (bij wijze van spreke dan ;)) Systeem staat de helft van de tijd uit de neus te peuren zeg maar, neem dan een 23" of 24" breedbeeld tft op 1920x1200, dan komen die videokaarten pas echt tot hun recht.[/quote:2cd6407b96] En dan die case... :roll:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...