Ga naar inhoud

Zat van de 'snelheid'? Doneer voor vBulletin !!


anoniem

Aanbevolen berichten

Er zijn 40K+ users hier, en ik stel voor om als community het heft in eigen hand te nemen en C!T voor te stellen [url=www.vbulletin.com]vBulletin[/url] aan te schaffen. Een [url=http://www.vbulletin.com/order/index.php?step=1]Owned License[/url] kost 139 euro inclusief BTW en support. [quote:5afb93da93]vBulletin (Owned License) The owned vBulletin Forum license allows you to run the software on your site indefinitely. Along with this license, you will receive one year of free updates. Beyond the first year, you will have to pay a nominal fee, currently $30, to obtain updates for an additional year. This license includes free support via email and on the community forum. Phone Support is not included in the license price but may be purchased for an additional cost either at the time of initial purchase, or afterwards through the Members' Area.[/quote:5afb93da93] Ik ga bij deze met de pet rond, ik stop er zelf vast een tientje in, wie volgt! Om C!T nog meer tegemoet te komen kan ik iig als ervaringsdeskundige dienen [6 jaar ervaring] voor de details. Voor de echte support [importeren van de db etc] is er uiteraard vB zelf. 140 Euro is een schijntje voor deze community ! Ik hoop van tenminste nog 13 andere [al dan niet oldskool] users wat te horen ! Phrea
Link naar reactie
Ik weet het niet... Snap iig niet waarom er zoveel problemen zijn met het huidige forum, en dat al jaren, de problemen dateren niet van dit en/of vorig jaar alleen. Ben me bewust van de hoeveelheid werk die het vergd om over te gaan naar andere software, maar ik blijf bij mijn standpunt dat het weleens heel wat zou kunnen schelen, en dat voor die paar tientjes. Vraagje: _waarom_ zijn er zoveel problemen met dit forum, en waarom zijn/kunnen/zullen ze niet opgelost worden? Jullie als computerblad MOETEN toch kennis van zaken hebben. En dan kunnen jullie wel zeggen dat dit 'slechts een service' is, maar als die service niet in orde is, hoe denken jullie dan dat de gemiddelde user naar het blad gaat kijken? Als je een goed blad wil zijn, EN deze service handhaven dien je ook hier te laten zien dat je weet wat je doet.
Link naar reactie
Wij als 'computerblad' maken de inhoud van het computerblad en de site. Het blad wordt gedrukt door de drukker en bezorgd door de post. De technische handling rondom de site wordt verzorgd door de afdeling Techniek en gehost door een hostingbedrijf. Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen ding. Neemt niet weg dat wij (=de redactie) andere afdelingen/bedrijven flink pushen om de zaak goed voor elkaar te krijgen, maar we hebben niet overal invloed op. Dit is daar een van. Ik kan niet zelf de server-config aanpassen of extra servers erbij zetten. Ik heb daar de kennis niet voor en ook niet het budget, daar zijn andere mensen voor aangewezen. Ik begrijp de onvrede maar het is niet zo simpel. Daarnaast vind ik dat de snelheid nu best goed is. Binnen een paar dagen gaat Zoom over op een nieuwe server dus het zou er alleen maar beter op moeten worden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...