Ga naar inhoud

Vista volgens de wet illegaal


anoniem

Aanbevolen berichten

'Vista volgens de wet illegaal' Het nieuwe Vista-besturingssysteem van softwaregigant Microsoft is in strijd met de Europese wetgeving. Dat zegt een coalitie van Microsoft-rivalen. "Windows-onderdelen die bijna drie jaar geleden illegaal zijn bevonden komen binnen Vista weer terug." dus ieder een die vista willen kopen en al draaien zitten fout :lol: :lol: :lol: win xp rules :wink:
Link naar reactie
Dit is toch al 'eeuwen' de taktiek van MS. Ze wachten gewoon de zoveelste rechtzaak af. Zo ging dat ook bij de voorgaande 'problemen' ... ze gaan gewoon door totdat je er bij neervalt. Ik wou dat MS eens de ballen had om dan maar geen Vista meer te leveren in Europa. Eens zien hoe hard er dan nog geklaagd wordt ... (ik zou het geen ramp vinden, want Vista komt er net als XP niet in bij mij)
Link naar reactie
[quote:78b4515493="plextor"]dus ieder een die vista willen kopen en al draaien zitten fout :lol: :lol: :lol: win xp rules :wink:[/quote:78b4515493] :o zo lust ik er ook nog een paar :D 't Is pas illegaal als er een uitspraak is en die is er nog niet. Dat kan nog jaaaaaaaaaaaren duren, Europa kennende :P :roll: Op de één of andere manier kan ik me niet voorstellen dat jij met de speciale 'uitgeklede' europese versie van windows zit te werken :lol: Ben je dan ook illegaal bezig? :wink:
Link naar reactie
Mijn boeit het niet zo en Microsoft heeft toch zat geld dus volgens mijn maakt het hun niet uit of er een rechtzaak komt en degene die nou nog oudere versie van Windows gebruiken veel succes dan opgegeven moment laten ze weer een oud besturingssysteem vallen en geven ze geen updates meer uit dus veel succes en ze brengen dan ook echt geen programma's en spellen meer uit hoor.
Link naar reactie
[quote:0633be8dd7="rsweres"]Zeg eens Vuurvos, jou zin zal een stuk makkelijker lezen met hoofdletters, punten, komma's en dergelijke, dit komt zo knullig over en 'opgegeven' komt van het werkwoord 'opgeven' en niet wat jij bedoeld![/quote:0633be8dd7] en bedoelt is met een T op het eind, en niet met een D :P De D komt aan de orde bij een voltooid deelwoord en dat is hier niet het geval. maar je hebt wel gelijk, zo zonder komma's etc :P
Link naar reactie
[quote:8ce4b75c6b="plextor"][quote:8ce4b75c6b="MReLecTro"][quote:8ce4b75c6b="Jeroen de Jager"][quote:8ce4b75c6b="MReLecTro"]maar je hebt wel gelijk, zo zonder komma's etc :P[/quote:8ce4b75c6b] En een zin begint met een hoofdletter..:-)[/quote:8ce4b75c6b] Ja, en eindigt met 1 punt.[/quote:8ce4b75c6b] Ja en Ajax drie punten Groningen nulllll :lol:[/quote:8ce4b75c6b] En nou gaan we offtopic.
Link naar reactie
[quote:9ea0b73807="vuurvos"][quote:9ea0b73807="plextor"][quote:9ea0b73807="MReLecTro"][quote:9ea0b73807="Jeroen de Jager"][quote:9ea0b73807="MReLecTro"]maar je hebt wel gelijk, zo zonder komma's etc :P[/quote:9ea0b73807] En een zin begint met een hoofdletter..:-)[/quote:9ea0b73807] Ja, en eindigt met 1 punt.[/quote:9ea0b73807] Ja en Ajax drie punten Groningen nulllll :lol:[/quote:9ea0b73807] En nou gaan we offtopic.[/quote:9ea0b73807]dat heet dit subforum toch ook Offtopic Forum :lol:
Link naar reactie
[quote:5ac4ea3ce0="vuurvos"]Mijn boeit het niet zo en Microsoft heeft toch zat geld dus volgens mijn maakt het hun niet uit of er een rechtzaak komt en degene die nou nog oudere versie van Windows gebruiken veel succes dan opgegeven moment laten ze weer een oud besturingssysteem vallen en geven ze geen updates meer uit dus veel succes en ze brengen dan ook echt geen programma's en spellen meer uit hoor.[/quote:5ac4ea3ce0]ja, ze stoppen in 2014 met XP updates. Care? Tegen 2014 zal er wel weer een nieuwe zijn, en zullen veel mensen ook op Vista zitten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...