Ga naar inhoud

Niemand weggewaaid vandaag ?


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:d91c2bea15="OConnor"]Ochtend: plas van 10 cm diep dus schoenen vol water + wiskundetoets vernaaid Middag: terug naar huis, bijna in de sloot, bijna omgewaaid, tak op m'n kop, regen Kortom een heerlijke dag :lol: [size=9:d91c2bea15]Wel lekker om droog in huisje te zitten ;)[/size:d91c2bea15][/quote:d91c2bea15] hehe :P
Link naar reactie
[quote:ff22c4d47b="sdh"]Heb er geen problemen mee gehad, behalve dat iedereen rond half2 in de bus zat omdat er geruchten gingen dat na half2 de bussen niet meer zouden rijden i.v.m de storm. :P Gelukkig had ik een plekje :lol:[/quote:ff22c4d47b] Hier waren dat geen geruchten. Alhoewel ze volgens mij pas ergens tussen 5 en 7 uur al het busvervoer hebben stilgelegd. Aangezien de bus waar ik in zat af en toe behoorlijk van links naar rechts rolde door de wind was dat geen al te gekke maatregel. Ik denk dat ik zeker achteraf gezien blij ben dat ik iets vroeger met de bus naar huis ben gegaan ipv te proberen met dit weer te fietsen. Aan de andere kant ... de bus stond wel ruim een uur in de file totdat de politie de buschauffeur vroeg te keren.
Link naar reactie
Er waren bij mij in de straat twee bussen omgewaaid . Helaas het waren jodenkoeken . Wel de schutting van de buren was omgewaaid . De kat moest met zijn domme kop toch naar buiten . Werd bijna de lucht in geblazen . Was een mooi gezicht een vliegende kat . :lol: :lol: :lol: De coen tunnel en de ij tunnel staan ook weer onder water . Trouwens de velser tunnel ook .
Link naar reactie
ik ben helemáál niet thuisgekomen gvd :| .. moest werken, ong. 15km hier vandaan (thuis=hengelo / werk=boekelo). Om in Hengelo te kunnen komen vanaf mijn werkplek, moet je eerst door het bos. De gehele omgeving rondom mijn werk was afgezet :| Ik kon ook geen kamer krijgen, want door de storm was de gang (die vanaf het hotel naar de kamers gaat), volledig omver geblazen .. ofwel: heb 5u op een stoel moeten doorbrengen. Nu heb ik daar wel ervaring mee, want zo 'slaap' ik ook op lanparties. Dus dat ging nog wel iétsjes .. Anyways .. vandaag op de terugweg 'n stuk of 20 bomen over en weer gezien (bosweggetjes hehe), en een brandweerwagen die op de kop in de greppel lag. Verder hier thuis in mijn flat is een deel v/d flat afgesloten omdat er een boom tegen aan staat, en werkt de lift niet meer omdat daar óók een boom tegenaan staat (stond, is inmiddels weggehaald, maar kreng werkt nog steeds niet).
Link naar reactie
Ik kon niet naar huis...het openbaar vervoer lag volledig plat. Dus ik weer terug naar m'n werk op mn vouwfietske. Van fietsen kwam niet veel terecht...lag bijna in de greppel. Eenmaal weer op mn werk aangekomen een paar luitjes gevraagd of ik mee kon rijden richting Weert, niemand durfde de weg op. Uiteindelijk rond 9 uur 's avonds, m'n maag gevuld met 2 worstenbroodjes...tja is wel wat anders dan bloemkool, kon ik met iemand meerijden. Na het passeren van een paar omgewaaide bomen onderweg en wat zwaailichten kon ik eindelijk thuis genieten van een warm bad. :lol:...Jeez what a day!
Link naar reactie
Omdat ik op de fiets was, mocht ik afgelopen donderdag een uur eerder naar huis. Omdat de weg naar huis niet mooi recht loopt in Amsterdam, had ik wind van opzij, tegen en mee. Toen ik harde wind mee had, hoefde ik zelfs niet meer te trappen. Alleen regende/hagelde het op dat moment en ging zelfs door mijn regenpak heen. Ik kwam toch nog zonder problemen thuis.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...