Ga naar inhoud

Wat doen in de kerstvakantie?


anoniem

Aanbevolen berichten

Aankomende donderdag peer ik hem naar kazachstan om te skieën. Er zijn nieuwe pistes gebouwd, voor de aziatische winterspelen van 2011. Ook hebben ze meegedaan aan de olympische winterspelen van 2014 maar ze zijn uitgeloot. Of ze voor 2018 weer mee gaan doen weet ik niet. Daarvoor was ik van plan om m'n conroe op z'n lazer te geven. Helaas nog steeds wachten tot het binnenkomt, omdat de winkel nog op het mem wacht, en ze dan me mobo, cpu en mem opsturen. Zal wel weer niks worden dus, met kerst werkt er niemand, dus dat wordt hoogstens woensdag verzenden en donderdag binnen, en dan kan ik er vrij weinig mee doen omdat ik dan op vakantie ga. Dus ik heb besloten om m'n chieftec ff enigzins te fatsoeneren tijdens kerst (moet toch wat doen)...
Link naar reactie
[quote:e2cfc3f349="rwilligen"]Zo'n klusje wat al een tijdje ligt en nu toch echt wel es gebeuren moest: een rot voorwiellager en een lekkende voor-remtang van mijn scooter vervangen en repareren. Morgen nog een paar voetsteuntjes uit RVS maken zodat mijn zoontje achterop de scooter mee kan 8)[/quote:e2cfc3f349] Leuke klusjes zijn dat, die wiellagers en dat geklooi met die remklauwen...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...