Ga naar inhoud

Zwart beeld bij Moviemaker


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, ik ben mijn vakantiefilms aan het bewerken en samenvoegen in Moviemaker. Het programma werkt prima, alleen na opslaan (op verschillende manieren geprobeerd, in verschillende kwaliteiten en als MP4 en WMV-bestand) hoor ik bij afspelen van de film alleen geluid maar blijft het beeld zwart! De oorspronkelijke films zijn MOV-formaat, mijn Moviemaker-versie is de laatste die te downloaden is (versie 2012, build 16.4.3508.0205). Heeft iemand een idee wat ik hieraan kan doen? En hopelijk is dat niet dat ik eerst mijn films moet overzetten in AVI ofzo :(
Link naar reactie
[quote:18416aac45="gerben"]Heb je wel de benodigde codecs geïnstalleerd? Probeer ook eens in VLC.[/quote:18416aac45] Ik heb VLC, Gerben, hij speelt de oorspronkelijke filmpjes daarin gewoon af en ook in Moviemaker ziet het er allemaal goed uit. Maar als ik het resultaat heb geëxporteerd zie ik niks. Heb het idee dat ik iets niet goed doe met exporteren maar zou niet weten wat! :(
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...