Ga naar inhoud

laatste update van PS 16 ultimate


Aanbevolen berichten

Beste forumleden, Ik probeer steeds de laatste patch van pinn.studio 16 ultimate te installeren, echter de installatie gaat het goed. Wanneer ik PS 16 opstart krijg ik een zwarte scherm!! Wat doe ik verkeerd!! Het is een legale versie. Mijn computer is Intel Core I7 CPU 860@ 2.80 GHz, 4 GB ram, Nvidia \ge\force GT 220. Win 7 64 bits Home premium. C schijf 125 GB en een Video schijf van 1 TB Wie kan mij helpen ik ben tgen einde raad, alvast mijn hartelijk dank en een groet, klavertje4
Link naar reactie
misschien moet je pinnacle eens volledig verwijderen en terug installeren. Ik heb met studio 16 ook problemen gehad en dat was voor mij de oplossing. Is uw grafische kaart wel geschikt? Ik ben even aan het surfen geweest en kwam op dit uit bij "systeemvereisten" Ondersteuning voor afbeeldingen van DirectX 9 (of hoger) met Pixel Shader 3.0, zoals: - NVIDIA GeForce 6-reeks of hoger (CUDAT moet zijn ingeschakeld voor CUDAT-ondersteuning) - ATIT X1000-reeks of hoger - Intel GMA X3000-reeks of hoger - 128 MB VGA VRAM; 256 MB of hoger aanbevolen, vereist voor AVCHDT*, stereoscopisch 3D en CUDAT
Link naar reactie
Beste meneer, Of mijn grafische kaart in orde is, dat weet ik niet.Voor de update heb ik heel goed kunnen werken met studio 16 ultimate. De vorige update heb ik probleemloos kunnen installeren allen de laatste niet. Dit is al de derde keer dat ik geprobeerd heb om het binnen te halen, ik ga vanavond nog een keer proberen. Niettemin hartelijk dank voor het meedenken en de tips. hartelijke groeten klavertfour
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...