anoniem Geplaatst: 12 november 2012 Delen Geplaatst: 12 november 2012 Hallo, mijn probleem is het volgende: ik heb een film gedownload en ook de ondertiteling via een srt file verkregen. Op mijn pc kan ik de film perfect afspelen, maar het lukt me niet de film met ondertiteling op een dvd te zetten, zodat ik de film op tv kan bekijken. Wie help met verder ? Dank, Ferry.[/b] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 12 november 2012 Ik neem aan dat je een dvd-video probeert te maken? Dat is complexer dan een data dvd waar je gewoon beide bestanden op kunt plaatsen en die ook afspeelbaar is met bepaalde dvd spelers. In het eerste geval (dvd-video) dien je zogenaamde authoring software te gebruiken, die de specifieke dvd-video bestandsstructuur (AUDIO-TS en VIDEO-TS mappen) kan maken. Deze software is er van eenvoudig (TPMG DVD Author moet je eens bekijken) tot zeer uitgebreid (DVD-lab). Kijk ook eens op www.videohelp.com indien je stap-voor-stap instructies wilt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 12 november 2012 Freemake video convertor Durf het al niet meer aan te raden. :D :wink: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen