Ga naar inhoud

foutmelding 0x87160139 in Windows Live Movie Maker


Aanbevolen berichten

Hallo, Heb mij hier ingeschreven, omdat ik nu een probleem heb dat ik zelf niet kan oplossen. Heb 2 films klaarstaan in WLMM7 om op te slaan, maar tijdens het opslaan komt de foutmelding 0x87160139 en stopt het opslaan. De 2 films klaarmaken heeft heel heel veel tijd gekost en dat wil ik toch niet verloren laten gaan. film 1 is gemaakt met MOV (quicktime-film) filmbestanden en jpg foto's duurt 37 minuten en na 81% opslaan komt de foutmelding. film 2 is gemaakt met MP4 filmbestanden en jpg foto's, duurt 57 minuten en na 22% opslaan komt de foutmelding. Heb zowel geprobeerd op te slaan naar computer met 840x480 als 1280x720 punten. Maar ook naar dvd met 720x480 punten. Maar dat maakt allemaal niet uit. Op de PC is volop ruimte. Het is een Acer Aspire M5810. Besturing Windows 7 Home Premium met alle updates. Ram geheugen 6Gb. Proc. Intel(R) Core (TM) i5CPU 750@ 2.67 GHz. 64 bitsbesturing. Wie oh wie kan mij hulp bieden ??? Graag verneem ik een oplossend antwoord ??? Vr.gr. Peter.
Link naar reactie
Als ik google op die foutcode kom ik toch heel wat informatie tegen, bijvoorbeeld dit: http://answers.microsoft.com/en-us/windowslive/forum/moviemaker-av/2011-windows-live-movie-maker-error-0x87160139/a7a36c01-583a-4cf0-b4bc-290e548e9741 Als je daarmee niets kan, even googelen op die foutcode en je komt talloze berichten tegen over dit onderwerp.
Link naar reactie
Hallo Arjan2, Ik heb al heel veel gegoogled en nageplozen op internet. Hierbij heb ik ondekt, dat veel meer mensen hetzelfde probleem hebben. Net als ik hebben zij ook nog niet een goede oplossing gevonden. Daarbij stel ik vast, dat er binnen het programma WLMM2011 geen update is, of moeite wordt gedaan door windows, om dit probleem aan te pakken. Bij windows kun je helemaal niet terecht voor dit probleem. Daarbij is het heel raar dat met de pretenties vanWLMM je films weer in korte stukken dient te knippen om dit probleem te voorkomen en die stukken dan weer aan elkaar te plakken. Lijkt mij dat het probleem toch weer terug komt. Indien er geen andere oplossing komt zal ik bij heel veel tijd het wel proberen. Gr. Peter,
Link naar reactie
  • 1 jaar later...
Hallo, Na heel veel zoeken kwam ik terecht bij jullie antwoorden, waar ik helaas niet zoveel aan had. Na nog drie dagen verder zoeken, vond ik net deze link: http://www.youtube.com/watch?v=1BYFcrvOxDA En hoezeeeeeee, het werkt!!!! Ik hoop dat jullie er ook iets aan hebben. Het was in ieder geval supersimpel. Inzoomen (knop rechtsonder), scherm aan de rechterkant kleiner maken (beeldschermpje groter maken) en opslaan maar. Wel belachelijk dat Windows niks kan of wil met het feit dat Moviemaker zelf dus veel teveel onnodig geheugen gebruikt waardoor het fout gaat. Groetjes, Martine.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...