anoniem Geplaatst: 9 maart 2012 Delen Geplaatst: 9 maart 2012 Ik heb sinds een tijdje een nieuwe digitale camera met videocamera. Ik maak de opnames in HD kwaliteit. Voorheen bewerkte ik mijn films altijd in pinnacle maar ik begreep dat dit niet lukt als je HD filmpjes wilt bewerken. Kan iemand mij vertellen met welk programma ik het beste HD films kan bewerken? Alvast bedankt voor de reactie. Groet Helen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 maart 2012 Auteur Delen Geplaatst: 11 maart 2012 Misschien heb je een vroegere versie van het programma van Pinnacle, want recente versies kunnen hd video meen ik wel aan. Probeer anders een paar andere programma's b.v. Premiere van Adobe of Vegas van Sony. Maar er zijn meer aanbieders zoals Ulead en Avid. Lees eventueel een vergelijkende test van deze programmatuur. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 maart 2012 Auteur Delen Geplaatst: 11 maart 2012 Ja zeer waarschijnlijk probeer je het met een oude versie. Studio 15 kan dit wel. Adobe premiere elements heeft meer mogelijkheden maar daar kan je (als je met meerdere sporen) werkt geen tracks vergrendelen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen