anoniem Geplaatst: 3 februari 2012 Delen Geplaatst: 3 februari 2012 Misschien kan iemand mij in de juitste richting op duwen. Ik heb moeten sleutelen TDDSKiller, Dotnetfix, ESETonline. Zie de rubriek daarvoor. Daar prima geholpen maar nu nog dit probleem. Elements start normaal op tot het werkblad volledig op het scherm staat. Ook de tijdlijn is gevuld met info. Dan, na een paar seconden krijg ik de melding "Er is een ernstige fout opgetreden en Adobe Premiere Elements moet worden afgesloten. Er wordt geprobeerd uw huidige project op te slaan. OK. Als ik op OK klik staat mijn Bureaublad zo snel op het scherm dat volgens mij dit ook wordt overgeslagen zo'n film kan nooit zo snel opgeslagen worden. Ik heb Elements een keer met de Orginele DVD een herstel laten uitvoeren. Ik heb Elements verwijderd en opnieuw geintalleerd. Heeft niet geholpen. Wat mij opvalt is dat met het Schermpje van Taakbeheer de CPU enige seconden 100% moet draaien en dan krijg ik die Elements melding. Het lijkt erop dat de belasting voor de CPU te groot wordt en Elements wordt afgesloten. Waar zoek je zoiets. Alvast bedankt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 februari 2012 Auteur Delen Geplaatst: 3 februari 2012 als je Adobe element deinstalleers . haal dan ook alles uit het register . installeer element eens zonder virus scanner aan . Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 februari 2012 Auteur Delen Geplaatst: 3 februari 2012 Perfect. Het werkt weer. Heel veel dank. In het register zag ik niets staan van Premiere. Wel onder Mijn Documenten dat heb ik ook verwijderd en dat staat nog in de Prullenbak. Nu zie ik mijn werk weer staan maar ik kan dat niet binnenhalen omdat het Prel bestand er niet meer bijstaat. Zou deze info in de bestanden van Mijn Documenten staan. Deze zou ik uit de Prullenbak kunnen halen met Herstellen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen