anoniem Geplaatst: 8 januari 2012 Delen Geplaatst: 8 januari 2012 Als ik van mijn harde schijf een film (AVI) importeer in Corel Video Studio X4 PRO, krijg ik de film wel in de bibliotheek, maar ik krijg geen videofragmenten te zien in de storyboardweergave. Ik kan de fragmenten dus niet bewerken of verslepen naar de tijdlijn. Ik kan de film wel in zijn totaliteit afspelen en fragementen bekijken, als ik dubbelkik op het bestand in de bibliotheek. Ik heb via Windows Movie Maker de film overgezet van mijn videocamera naar een externe harde schijf. Wat kan hier de oorzaak van zijn? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 januari 2012 Auteur Delen Geplaatst: 9 januari 2012 Ik heb het zelfde als ik met HD in Adobe Elements Premiere 3 wil werken. De film krijg is als een bestand in de bibliotheek alsmede op de tijdlijn. In DV heb ik dat probleem niet. Volgens mij is dat een bepaald manco in de software dat door patenten van software makers wordt veroorzaakt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 januari 2012 Auteur Delen Geplaatst: 9 januari 2012 Hartelijk bedank voor je reactie w.g.b.! Als ik het goed begrijp is er niets aan te doen, jammer! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 januari 2012 Auteur Delen Geplaatst: 10 januari 2012 Heb je al het service pack geinstalleerd? http://www.corel.com/corel/pages/index.jsp?pgid=800161&ppid=1100002 Overigens is avi alleen maar een naam voor het bestand en geeft niet aan wat voor video er in het bestand zit. Ik vermoed dat het DV video is maar het kan ook wel wat anders zijn zoals divx,xvid,mjpeg En dat is van belang als je uberhaubt dit probleem wilt oplossen, het lijkt mij een instellings probleem maar ik ken de software verder niet. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen