anoniem Geplaatst: 26 december 2011 Delen Geplaatst: 26 december 2011 hallo ik zoek me te pletter, probeer het een en ander, maar kom er niet uit. Met Adobe Premiere elements 7 maak ik een film, "brand" die op de harde schijf en dan krijg ik mooi 2 mappen: een OpenDVD en een Video_TS map. Als ik die 2 mappen met Wiondows 7 professional op dvd wil zetten, dan lukt dat. Stop ik de dvd in de dvd speler, dan krijg ik een wondows-achtige verkenneromgeving te zien. Door naar de video_ts map te gaan en daar het eerste bestand (VTS_01_1) op te starten begint de dvd te draaien. Op 2 plaatsen zie ik een kleine, uiterst korte hapering en dan draait de dvd weer verder. Op de pc zie ik dat in die VIDEO_TS map ook andere bestanden staan (.BUP en .IFO). Wat doe ik fout? Verkeerd branden? Wie weet een goed brandprogramma? Ik heb een Nero versie, maar die kan niet geïnstalleerd worden (incompatible). Al met al vind ik het een moeilijke zaak. vriendelijk dank voor de antwoorden. Adri Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 december 2011 Auteur Delen Geplaatst: 26 december 2011 Ik neem aan dat je een dvd-video wilt maken, doordat je de typische VIDEO_TS map daarvan noemt. Probeer het eens door je precies te houden aan de handleiding bij Premiere. Een video-dvd is een speciaal type dvd, bedoelt voor afspelen in een 'standalone' dvd-speler. Die is ingericht om om te kunnen gaan met de speciale bestandsstructuur, waardoor je o.a. de fraaie navigatiemogelijkheden krijgt. Bij afspelen op de pc moet je derhalve ook niet met de Verkenner in de VIDEO_TS map navigeren, maar deze map aanbieden aan een (software) speler zoals: Windows Media Speler of VideoLan Player (VLC), die herkennen de speciale map en geven je de video-dvd beleving. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 december 2011 Auteur Delen Geplaatst: 26 december 2011 Nero 6 was volgens Microsoft niet compatible ... maar ik heb die melding gewoon genegeerd. Zelden dat ie een probleem oplevert... dus ik gebruik dat oude beestje nog steeds.... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 december 2011 Auteur Delen Geplaatst: 27 december 2011 Als brandprogramma stel ik ImgBurn voor. Een prima programma, gratis en uitstekend geschikt voor het branden van ISO of ander video materiaal.[url]http://www.imgburn.com/[/url] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen