anoniem Geplaatst: 23 december 2011 Delen Geplaatst: 23 december 2011 Beste lezer van dit probleem. Hier enkele gegevens van me.: werk met Windows 7 Home Premium. Software , Pineaccle 14 of Windows Movie Maker. Firewire : NEC 1394 OHCI Compliant Host Controller . ( laatste updates ) Bij apparaatbeheer geeft hij aan, apparaat werkt correct. Camera : JVC Did.videocamara GR-D270 , 4 jaar oud , heeft alijd perfect gewerkt met Windows XP. Als ik filmpjes wil importeren om te bewerken in Pineaccle 14 geeft hij aan bij importeren : AVC-compliant DV.Apparaat. Dan geeft hij aan :video van apparaat halen mislukt. Wie kan me helpen svp. heb diverse filmpjes die voor mij belangrijk zijn. Bij voorbaat dank, groetjes van Pepe55. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 december 2011 Auteur Delen Geplaatst: 26 december 2011 Controleer even de FireWire kabel en de uitgang van de camera op een andere computer. Hier wil nog wel eens iets kapot gaan als je de kabel of uit de computer of camera verwijderd terwijl deze in bedrijf zijn. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 december 2011 Auteur Delen Geplaatst: 26 december 2011 Hallo WGB. Een hele goede tip, heb ik ook al ergens gelezen, in ook in de gebruikershandleidin g van de camera, maar de kabel is goed en de camera ook, heb ik ergens anders uiutgeprobeerd. Ga Morgen naar een computerwinkel voor een nieuwe Wirefire kaart en hoop dan dat het probleem is opgelost. Ik laat het in ieder geval weten. Bedankt voor je reactie, groetjes van Pepe55. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 december 2011 Auteur Delen Geplaatst: 28 december 2011 Beste lezers. Heb het probleem opgelost door een nieuwe Firewirekaart in de computer te plaatsen. Nu herkent hij de Dig.videocamera wel. Bedankt voor de hulp , groetjes van Pepe55 Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen