anoniem Geplaatst: 28 oktober 2011 Delen Geplaatst: 28 oktober 2011 Ik heb een usb videograbber een videorecorder een pc en een tulpkabeltje. nu heb ik de videograbber op de usb van de pc aangesloten en de tulpstekkers in de gele rode en witte van de grabber gestopt en de gele rode en witte aan de voorkant in de videorecorder gestopt. mijn software programma gestart, maar helaas hij neemt niet op en geeft geen geluid. aan de achterkant van de videorecorder zitten ook 2 gaatjes rood en wit en als ik daar de rode en de witte pluggen instop neemt hij wel geluid op. wie o wie kan mijn helpen en wat doe ik verkeerd? oja en ik heb ook nog een scartstekker die ik achter in de videorecorder kan stoppen en daar mijn tulpstekkers op aan kan sluiten maar ook dan doet hij het niet. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 oktober 2011 Auteur Delen Geplaatst: 28 oktober 2011 Hoi, Kennelijk is er dus wél signaal, namelijk geluid. Dat geeft de burger moed. De beste manier is inderdaad een scartverloop te gebruiken. Er is alleen onderscheid tussen video OUT en - IN. Als er een tweede scart-uitgang op de recorder zit, probeer die dan eens. En anders is er ook een scartverloop met een IN/OUT-knop te koop. Dan moet het zéker werken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 oktober 2011 Auteur Delen Geplaatst: 28 oktober 2011 http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?p=1400630 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 oktober 2011 Auteur Delen Geplaatst: 28 oktober 2011 -- Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 oktober 2011 Auteur Delen Geplaatst: 29 oktober 2011 TS, Kennelijk heeft 'ouwe rot' Tim er behoefte aan zichzelf te manifesteren, door feitelijk te verwijzen naar hetzelfde antwoord .... alleen heeft HIJ het geschreven. Kijk, zo bereik je nou de status ouwe rot .... !!! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 oktober 2011 Auteur Delen Geplaatst: 29 oktober 2011 aansluitingen aan de voorkant zijn vaak ingangen, probeer eens de aansluitingen op de achterkant. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 oktober 2011 Auteur Delen Geplaatst: 29 oktober 2011 Als een videorecorder meerde in en uitgangen heeft kan het zijn dat er in een menu van de vcr gekozen moet worden naar welke in/uitgang het signaal moet en hoe. En zoals(ongeveer) gezegd zo'n serie stkkerbussen kan wel eens beperkt zijn om alleen te werken als ingang of als uitgang, voor de bussen aan de voorkant is het vrij logisch dat het ingangen zijn. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen