Ga naar inhoud

dvd's doen het niet op dvd speler

anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een videoband via een video/dvd recorder op dvd gezet. Die dvd werkt prima op de dvd speler. Maar als ik de inhoud van de dvd naar mijn computer kopieer en dat daarna kopieer naar een dvd, werkt die dvd alleen op een computer en niet op de dvdspeler. Ik zou de dvd dus echt moeten kopiëren, maar daar vind ik geen geschikt programma voor. Ik wil geen dvd's illegaal kopiëren, gewoon mijn eigen gemaakte dvd's. Ik wil er wel voor betalen, maar dan moet ik ook zeker weten dat het werkt en met de proefversies kan ik dat niet controleren. Heeft iemand een advies? Ik heb een desktop met xp en twee notebooks resp. vista en 7. Vast bedankt. Gerda
Link naar reactie
Ik had dit programma al gevonden, maar ik kon er niet mee werken. Maar op jouw advies heb ik het toch nog maar eens geprobeerd en het lukt inderdaad. Ik kan nu zelfs een image maken van de door mij gekopieerde bestanden op mijn computer. Nu heb ik de video's niet voor niets opgenomen en op mijn noteboek gezet. Ik zal ze nu ook een donatie sturen. Ik betaal graag voor een programma dat werkt. Heel erg bedankt. Gerda
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...