anoniem Geplaatst: 28 april 2011 Delen Geplaatst: 28 april 2011 hallo, Ik was vandaag een filmpje aan het bewerken, maar toen liep het voorbeeld (waar je de voortgang van je film kan zien) in Movie Maker steeds vast. De tijdlijn ging wel verder. Het gaat om een AVI bestand van 1.9 GB. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? alvast bedankt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 mei 2011 Auteur Delen Geplaatst: 1 mei 2011 ik zelf kan 2 mogelijke oorzaken bedenken: 1. Het bestand dat je gebruikt is te groot/te goede kwaliteit (720/1080) waar Windows Moviemaker wel vaker problemen mee heeft. 2. Je pc kan de video niet aan, videobewerkings programma's zijn zwaar voor een pc, ook WMM. wellicht dat je even je specs van je pc hieronder kan knallen? gr. Tom Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 mei 2011 Auteur Delen Geplaatst: 7 mei 2011 sorry dat ik zo laat reageer. hier wat Specs Operating System: Windows 7 Ultimate 64-bit System Manufacturer: MSI System Model: MS-730 BIOS: Default System BIOS Processor: AMD Phenom(tm) II X6 1055T Processor (6 CPUs), ~2.8GHz Memory: 4096MB RAM Card name: NVIDIA GeForce GT 140 (512mb) De video is denk ik niet te goede kwaliteit, ik weet niet precies welk formaat maar zeker geen HD Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen