Ga naar inhoud

HD video naar PC

Aanbevolen berichten

Hallo Iedereen, Om mijn HD video's op de server te plaatsen, en tevens van de HD satdecoder op te nemen, was ik op zoek naar een decoder. Wat gevonden: Black magic intensy shuttle met USB3 aansluiting. http://shop.vuetec.de/Blackmagic-Intensity-Shuttle-USB3_detail_331_189.html Wie heeft ervaring met dit apparaat? lees verschillende reacties, nmaar vooral dat het niet werkt onder USB2. USB3 is verplicht , werkt niet met USB2, te weinig band breedte. Alvast bedankt Willem
Link naar reactie
Het lijkt alsof de pci-e en usb 3.0 uitvoeringen niet geheel gelijk zijn qua specificaties, bij vluchtig kijken in het 'Datenblatt', m.b.t. video formaten. Dus als je daarom de usb 3.0 uitvoering nodig hebt, zou je een insteekkaart voor je pc kunnen kopen, om deze te voorzien van usb 3.0, dat je schijnbaar niet hebt. Anders zou ik voor de pci-e uitvoering gaan (ik vind intern meestal net even meer robuust dan via usb). Maar heb dus geen ervaring met dit apparaat. Indien van toepassing bij aankoppeling aan de satelliet decoder: je kunt hiermee geen hdmi signalen doorsluizen van de satelliet decoder naar de pc waar copyright op zit.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...