Ga naar inhoud

Waarom Windows installatie en optimailsatie gids niet in computer Totaal zelf?


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik vind dat de redactie deze uitgaves in "ons" compter totaal blad had moeten opnemen. Als interessante artikelen niet meer in computer totaal worden geplaats, kleed je t blad uit, en wordt t minder interressant om nog een abbonement te nemen. Mocht dit zo doorgaan ga ik losse bladen kopen , met alleen de hoofd artikelen wat mij dan aanspreekt. Ik mis nu duidelijk het vereingings gevoel, maar zie dat de commercie een belangrijke rol heft gekregen dan de inhoud
Link naar reactie
Hoe komt u erbij dat interessante artikelen niet in Computer!Totaal geplaatst worden? Dat is wel het laatste dat we willen. De gids is juist een bundeling van Windows 10 artikelen van Computer!Totaal en zusterbladen/sites. Zodat lezers het overzichtelijk in één blad hebben. Trouwe abonnees zijn ons heel veel waard, dus ze buitensluiten zouden we juist niet willen. Mocht u toch nog op- of aanmerkingen hierover hebben, stuur me gerust een mailtje: joris@computertotaal.nl
Link naar reactie
Ik sluit me erbij aan. Krijg de laatste tijd telkens reclame toegestuurd van Computer Totaal om dure themanummers te bestellen, terwijl ik een abonnement heb. En tegelijkertijd is het oktobernummer dat op 15 september verscheen (en waarvoor door de web-only abonnees is betaald) nog steeds niet beschikbaar op http://computertotaal.nl/digitaal-lezen en wordt er niet gereageerd op mail, twitters en een bericht in dit forum daarover. De prioriteiten zijn duidelijk verschoven van het reguliere blad (waarvoor klanten al hebben betaald) naar de dure themanummers die los te bestellen zijn.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...