anoniem Geplaatst: 11 februari 2011 Delen Geplaatst: 11 februari 2011 Na het installeren en het beginnen met een online cursus Adobe AfterEffects-CS4, stuitte ik op een probleempje: alle geïmporteerde video's worden geladen als muziek. AE zegt wel dat het videobestanden zijn, maar ik hoor alleen muziek en zie alleen een zwart scherm. Kan iemand helpen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 11 februari 2011 Zijn het bestanden waar After Effects mee overweg kan? Probeer eens wat diverse formaten om te zien hoe het uitpakt. Er zijn heel veel formaten mogelijk van gecomprimeerde audio (denk aan mp3) en video (denk aan Windows Media Format) in b.v. een .avi bestand. Een programma moet ermee overweg kunnen. Soms als de bitrate van de mp3 compressie al te hoog is kan een programma er niet mee overweg kunnen, analoog video. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 13 februari 2011 MP4'tjes leest hij niet - ik heb een test gedaan met een mp4 met een bitrate van 543kbps en audiobitrate van 113kbps een HD .mov leest hij wel - bitrate 6630kbps - audio 312kbps Moet ik dan nu de MP4 converteren naar .mov om ze te gebruiken? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen