anoniem Geplaatst: 7 december 2010 Delen Geplaatst: 7 december 2010 Hallo, voor school heb ik een project, ik moet een film maken en deze presenteren. Natuurlijk heb ik hier geen moeite mee, maar ik wil wat extra's zoals bloed effecten en schiet effecten toevoegen. Met de standaard programma (windows movie maker) die ik goed beheers kan je natuurlijk alleen basisvideos bewerken maar ik wil een programma dat een stapje verder gaat, ik heb al op internet programmas gezocht maar ik kwam uit bij adobe after effects, en aangezien ik helemaal geen ervaring met deze programma heb wil ik een programma die niet te uitgebreid is maar waar je wel leuke effecten mee kan toevoegen zoals bloed effecten schiet effecten etc. Ik wil jullie alvast bedanken, Frank. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 11 december 2010 Sony vegas is niet zo uitgebreid als Adobe After Effects en is kwa effecten toevoegen enz. niet zo moeilijk te volgen met tutorials, waarvan op youtube zelfs nederlandse staan als Adobe. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen