anoniem Geplaatst: 14 november 2010 Delen Geplaatst: 14 november 2010 Ik werk sinds kort met Pinnacle Studio 14. Ik kan de bestanden zoals foto`s en filmpjes die ik geimporteerd heb niet verwijderen. Tenminste ik weet niet hoe dat moet. Heel iritant als van een vorig project de bestanden nog staan en een heel gezoek om daar de nieuwe in terug te vinden. Kan iemand mij hierbij helpen? Alvast bedankt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 14 november 2010 Nieuw project aanmaken werkt bij de meeste van dit soort programma's. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 14 november 2010 Ga naar file (links boven) en kies daar delete projects. Alle hulpfiles van da projectworden gewist en kan je de andere bestanden handmatig verwijderen. RTFM Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 14 november 2010 Nee hoor, werkt niet. Juist toen ik een nieuw project was begonnen merkte ik dat de bestanden die ik voor een oud project geimporteerd had er ook bij het nieuw project gewoon erbij staan. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 14 november 2010 Hmm dus eerst delete project files , dan pinnacle afsluiten!!!!!!! dan met windows verkenner de files handmatig wissen. Dat moet werken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 maart 2011 Auteur Delen Geplaatst: 13 maart 2011 Scotti, Is je probleem al opgelost, zo ja hoe heb je het voor mekaar gekregen want ik zit met hetzelfde probleem. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen