Ga naar inhoud

.mov in Imovie


anoniem

Aanbevolen berichten

Dit probleem komt vrij veel voor bij Mac books met Imovie en Final cut. Ik heb een Sony avchd camera die hij niet herkent en een ander type van Sony wel. dat geld ook voor canon en panasonic. Gebeld met de (amerikaanse) helpdesk en die hebben een kort lijstje met werkende camera's. De meeste waren oudere types. Enfin kijk maar hiet http://support.apple.com/kb/HT2948?viewlocale=nl_NL#compatibility
Link naar reactie
Tja je zou zeggen van wel maar Apple is op dat punt klant onvriendelijk. Zoals ook met de Iphone bepaald Apple wat werkt. Er is wel een programma van Apple om het te converteren (niet gratis), ik weet alleen niet hoe dat heet en wat het kost. Ik heb mijn Apple terug gegeven aan de winkel en kreeg volledig mijn geld terug. En ik heb Adobe premiere aangeschaft die herkende wel mijn camera (net zoals Pinnacle studio en magix) en mijn AVCHD files hoefden niet geconverteerd te worden waardoor ik geen compressie verlies kreeg.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...