anoniem Geplaatst: 15 augustus 2010 Delen Geplaatst: 15 augustus 2010 Voor het bewerken van video's met Pinnacle 14 in HD format ben ik op zoek naar een laptop. Ik heb de Dell studio 15 met I7 processor op het oog. Heeft iemand daar ervaring mee? PC-tje, bedankt voor je reacties. Ondanks dat toch voor de Dell gegaan. De I7 processor en 1GB videokaart gaven voldoende vertrouwen. Ik heb hem nu 2 weken en ben er dik tevreden mee. Video bewerken met pinnacle 14 in HD gaat zonder problemen. Iedereen die huis, tuin en keukenfilmpjes maakt kan ik de Dell van harte aanbevelen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 augustus 2010 Auteur Delen Geplaatst: 16 augustus 2010 Valt te licht uit, ook ondermaatse hardware aan boord, typisch DELL, veel poeha maar onder de motorkap meer ezels dan renpaarden aanwezig. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 augustus 2010 Auteur Delen Geplaatst: 17 augustus 2010 [url]http://be.hardware.info/reviews/1793/test-xnotebooks-evolution-xa15[/url] Getest Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen