Ga naar inhoud

MTS Files


Aanbevolen berichten

Ik heb vorig jaar de JVC HD10 gekocht en gisteren heb ik dus een film gemaakt.De bestanden van de camera zijn MTS en die zijn in te laden in Pinaacle Studio 14 .Ik heb er een dvd van gemaakt en die wordt gewoon door mijn bluray speler afgespeeld(LG BD 300) maar de kwaliteit is dus ook zoals mijn oude sd camera. Toen heb ik er in Studio een avchd file van gemaakt en op een DL dvd gebrand als data maar dan kan de LG speler er niks mee.Hoe krijg je nou toch een de HD kwaliteit zonder een bluray brander oid te bezitten.Ik heb eens van een collega een rip van een bluraydisk gehad ,die ook in avchd was gemaakt en die kwaliteit was perfect en was geen probleem voor de LG speler. bij voorbaat dank
Link naar reactie
Ik heb even in de handleiding van deze speler gekeken en de speler blijkt zogenaamde 'AVCHD Format Disks' te kunnen afspelen. Volgens Google zijn dit dvd's op een speciale manier in elkaar gezet (qua bestandsstructuur?). Nero Burning Rom (vanaf versie 8?) schijnt ze te kunnen branden; kijk daar eens naar a.u.b.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...