anoniem Geplaatst: 9 maart 2010 Delen Geplaatst: 9 maart 2010 Ik dacht dat ik Vegas (Platinum 9) inmiddels wel een beetje onder de knie had maar kom er nu achter dat het nogal tegenvalt. Ik heb een 6 minuten durende video gemaakt (720/560) opgebouwd uit veel eerder gerenderde scenes. Het resulteerde in een 1,45 gieg Avi-bestand. Terwijl het toch echt de bedoeling was de productie online te zetten.... Ik probeerde inmiddels zo'n beetje elke combinatie van instellingen, maar krijg eea in avi niet terug tot acceptabele proporties. Weet iemand wellicht een oplossing? Mijn dank zou van onmetelijke proprties zijn. Ik heb heel wat uren in deze productie zitten. Charles Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 10 maart 2010 Ligt waarschijnlijk aan de gebruikte codec, en mogelijk een te hoge bitrate. Als je het online gaat zetten, zou ik het naar flv converteren en met bijvoorbeeld jwplayer afspeelbaar maken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 17 maart 2010 Volgens mij is 6 minuten ongeveer 1 GB. Als ik tenminste van mijn camcorder film op HD zet, reken ik voor 1 minuut film op ruwweg 200 MB. Sparks Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 17 maart 2010 Dank voor de tips en excuses voor de late reactie. Ik heb het uiteindelijk anders opgelost. Ik heb een MP4 gedraaid in plaats van een avi. Dat bracht het bestand terug tot zo'n 300Mb. Nog steeds fors, maar werkbaar. Nogmaals, dank voor de moeite. C. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen