anoniem Geplaatst: 11 januari 2010 Delen Geplaatst: 11 januari 2010 Hallo allemaal! ik gebruik de 64 bit versie van sony vegas en ik gebruik 4 gb ram geheugen. het probleem is: als ik een video van 2 of 3 minuten wil renderen in hd kwaliteit dan krijg ik na tien seconden de melding: Your system is low on memory, you may reduce memory usage by closing other applications. en dan stopt de video met renderen opnieuw opgestart, alle onnodige processen afgesloten, nogsteeds dezelfde foutmelding. pagefile is 20 gig en ik gebruik windows xp64 bit. in taakbeheer staat dat er maar 800 mb van mn geheugen in gebruik is, ook tijdens de eerste tien seconden van het renderen, opnieuw installeren of ander os werkt ook niet. iemand een idee, of moet ik nog meer ram kopen? specs: Q6600, 4GB OCZ, GTS250@ 810/2400, 2X 500GB WD SATA, P5VD2-VM, 650Watt PSU Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 13 januari 2010 Misschien werkt dit. Ga in vegas naar options - preferences.. - en klik het tabje video aan. verander daar het ram in 0 en probeer het opnieuw. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 14 januari 2010 gerpobeerd, dacht dat het zou werken, maarnee, deze keer kwam hij wel een flink stuk verder dan de vorige keer! maar mijn geheugengebruik is wel nog steeds 800mb, wat misschien zou kunnen betekenen dat er maar 800 mb ram voor sony vegas is gereserveerd? maarja toch bedankt! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 15 januari 2010 Probeer dit eens: deze computer/eigenschappen/geavanceerd/prestaties/preventie van gegevens uitvoer(dep)/---> voeg de exe van vegas toe aan de uitzonderings lijst dan reboot en proberen..... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen