anoniem Geplaatst: 26 december 2009 Delen Geplaatst: 26 december 2009 Hallo allemaal, Ik heb sinds een paar dagen het probleem dat mijn windows live movie maker van windows 7 niet meer werkt. Daarvoor deed hij het super! Zodra ik hem opstart krijg ik direct het volgende bericht: Windows Live Movie Maker moest worden afgelosten. Start Windows Live Movie Maker opnieuw op en probeer het vervolgens opnieuw. (Fout: 0x80004005) en vervolgens mag ik dan op OK klikken en weg is het vakje. Ik heb hem al eens verwijdert en weer opnieuw geinstalleerd maar helaas zonder succes. Weet iemand PLS iets?? ik heb het echt nodig! Gr, Tom :D Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 27 december 2009 Probeer dit eens: http://social.answers.microsoft.com/Forums/en-US/w7pictures/thread/a22d9876-8cc3-45fd-bdd8-c1e6d55eb981 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 27 december 2009 bedankt, zal het morgen eens gaan proberen, laat wel wat eten. Gr, Tom Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen