anoniem Geplaatst: 9 december 2009 Delen Geplaatst: 9 december 2009 werk al een tijdje met een oude versie pinnacle versie 10 en vroeg me af of ik deze kon upgraden. nou vraag ik me ook af wat voor programma's jullie als lezers mij kunnen adviseren, zodat ik een breder beeld kan vormen en is kan zoeken welke het beste bij mij past. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 9 december 2009 Magix video deluxe, adobe premiere elements, en ulead maakt ook wel leuke dingen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 2 januari 2010 Ik werk zelf met magix video delux en adobe premiere. premiere is wel een programma waar je zoveel mee kan doen dat je een tijdje bezig ben om bepaalde dingen onder de knie te krijgen. en dit programma is echt om special effects in een video te brengen en dat kan moeilijk zijn. gelukkig is er op youtube veel uitleg te vinden. Daarnaast vindt ik sony vegas ook een goede. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen