Ga naar inhoud

EEn film DVD maken


anoniem

Aanbevolen berichten

Beste mensen, Ik heb het volgende probleem: D.m.v Aver TV neem ik nu en dan films of uitzendongen op die de publieke omroepen uitzenden. Met Aver TV haal ik die digitaal uit de lucht en m.b.v een timer die in Aver Tv aanwezig is breng ik de opname naar een aparte externe schijf of bureaublad. Later kijk ik die dan op mijn comp af. Nu heb ik kortgeleden een fillm opgenomen die ik op een DVD wil zetten maar omdat ik begin en eindtjd van de uitzending wat eerder en later start en beeindig heb ik voor en na de film nogal wat stuff. Die wil ik niet op de DVD hebben dus wil mbv een programma de voor en achterkan van de film opschonen. Normaal doe ik dat met Movie Maker maar aangezien deze film nogal lang is doet Movie Maker het niet en krijg ik het volgende bericht: C:\Documents and Settings\J M Stubener\Bureaublad\0801233007.mpg kan niet worden geïmporteerd. Een interface heeft teveel methoden om gebeurtenissen te starten"...Kan iemand mij zeggen wat ik daarmee aanmoet en hoe ik dat kan voorkomen? Zijn er wellicht nog andere bewerkingsprogrammas als Movie \Maker die ik zou kunnen proberen,kortom weet iemand een opolossing voor dit verschijnsel? Ik ben erg benieuwd groeten JOST :
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...