anoniem Geplaatst: 10 september 2009 Delen Geplaatst: 10 september 2009 Ik ga videobanden digitaliseren. De PC beschikt over een zgn. 'fire wire' aansluiting voor aansluiting op de digitale videocamera. Kan ik de 'firewire' aansluiting ook gebruiken voor de (analoge) videorecorder ? Groet, Pannemanskie Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 september 2009 Auteur Delen Geplaatst: 10 september 2009 Niet rechtstreeks. Een (analoge) videorecorder heeft immers niet een dergelijke aansluiting. Er zijn wel apparaatjes te koop die een aanpassing mogelijk maken, maar naar USB is meer wijdverbreid. Wat je ook kunt proberen is de camera hiervoor te gebruiken. Als deze over analoge ingangen beschikt dan kun je daarop de videorecorder aansluiten en vervolgens het gedigitaliseerde signaal via de firewire aansluiting naar de pc voeren. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 september 2009 Auteur Delen Geplaatst: 10 september 2009 Als usb geen bezwaar is, heeft Lidl volgende week een niet al te dure mogelijkheid om e.e.a. aan te sluiten: [url]http://www.lidl.nl/nl/home.nsf/pages/c.o.20090914.p.USB-Video-grabber[/url] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 september 2009 Auteur Delen Geplaatst: 10 september 2009 Ga ik kopen, dank Groet, Pannemanski Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen