anoniem Geplaatst: 18 juni 2009 Delen Geplaatst: 18 juni 2009 Hallo allemaal, ik zit met een raadsel. Ik heb een film bestaand uit een aantal bestanden, te weten: *.BUP *.IFO en een *.VOB Klik ik op de PC de bestanden aan, dan speelt de film keurig met ondertiteling. Brand ik de bestanden op DVD dan mis ik de ondertitel. (En nee, ik druk wel op de juiste knopjes van de DVD-speler) Ik brand met Nero en kies voor video-DVD. Wat oh wat doe ik fout?Graag jullie reactie. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 juni 2009 Auteur Delen Geplaatst: 20 juni 2009 In wat voor bestandje heb je je ondertiteling? .sub? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 juni 2009 Auteur Delen Geplaatst: 22 juni 2009 [quote:ec0786feb4="Xaupers"]In wat voor bestandje heb je je ondertiteling? .sub?[/quote:ec0786feb4] Nee, alleen de genoemde bestanden BUP, IFO & VOB. De ondertiteling zit dus al ingebakken in de files. (Dus geen apart SRT-bestanden etc.) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 juni 2009 Auteur Delen Geplaatst: 27 juni 2009 Al opgelost? Zo niet, probeer dan eens die videofiles te branden met Nero Express (dus niet NeroVISION Express) en dan kiezen DVD-Videofiles. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 juni 2009 Auteur Delen Geplaatst: 29 juni 2009 Met WinAVI is hett me wel gelukt, topic kan worden gesloten. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen