anoniem Geplaatst: 11 april 2009 Delen Geplaatst: 11 april 2009 Ik wil mijn TS DVD files of MKV files naar een ISO file schrijven. Hoe doe ik dit? welk progje gebruik je hiervoor? TIA voor je reactie. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 april 2009 Auteur Delen Geplaatst: 11 april 2009 Meest voor de handliggend lijkt me een brandprogramma voor cd's/dvd's. Nero Burning Rom is een heel bekende. I.p.v. direct naar een schijfje brand je dan naar de image recorder die er een image (.iso) van maakt. Welk type cd/dvd wil je maken? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 april 2009 Auteur Delen Geplaatst: 12 april 2009 Magic iso maker is populair.... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 april 2009 Auteur Delen Geplaatst: 14 april 2009 [quote:34c29929dc="Jaap H"]Meest voor de handliggend lijkt me een brandprogramma voor cd's/dvd's. Nero Burning Rom is een heel bekende. I.p.v. direct naar een schijfje brand je dan naar de image recorder die er een image (.iso) van maakt. Welk type cd/dvd wil je maken?[/quote:34c29929dc] Txs ik wil van *.ts files & MKV filesnaar ISO decoderen zodat ik ze kan mounten en afspelen met WINDVD of Powerdvd. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen