anoniem Geplaatst: 2 april 2009 Delen Geplaatst: 2 april 2009 hallo allemaal, mij lukt het niet om een film met geluid het geluid weg te halen weet iemand hoe dit wel moet? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 april 2009 Auteur Delen Geplaatst: 3 april 2009 Met het volgende programma kan je b.v. alleen de audio of videostream opslaan. http://www.virtualdub.org/ Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 april 2009 Auteur Delen Geplaatst: 3 april 2009 De videobewerking werkt met sporen, meestal 1 videospoor en meerdere geluidssporen. In de meeste videoprogramma's kun je het geluidsspoor van de film zachter zetten ten gunste van bijvoorbeeld een mp3 spoor met voice over of achtergrond muziek. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 april 2009 Auteur Delen Geplaatst: 3 april 2009 Dat kan overigens al met het standaard in Windows aanwezige Windows Movie Maker. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 april 2009 Auteur Delen Geplaatst: 4 april 2009 bedank, ik ben er uit gekomen :D Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 april 2009 Auteur Delen Geplaatst: 4 april 2009 [quote:7e0315e90c="koelekarel"]bedank, ik ben er uit gekomen :D[/quote:7e0315e90c] Misschien is het wel leuk om te melden hoe je het hebt gedaan. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 april 2009 Auteur Delen Geplaatst: 8 april 2009 (sorry een beetje laat antwoord) ik heb gewoon bij windows media player een muziekje achter geplakt en dan het geluid van de video helemaal weg dempen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen