anoniem Geplaatst: 19 maart 2009 Delen Geplaatst: 19 maart 2009 Waarom wil Nero 8 mijn wmv (wvv + mwa) opeens niet meer coderen,het wertke de eerste 5 cd's goed en nu begint dit dom progamma te weigeren,rotzooi moet het doen,ik heb autisme en rotzooi moet het doen zoals het deed. nero is rotzooi,wie kan mij vandaag nog helpen met info of bestanden zodat die nero 8 rotzooi weer codeert,want dat moet ie doen 365 dagen en nachten jaar in ,jaar uit. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 maart 2009 Auteur Delen Geplaatst: 19 maart 2009 Zonet voor de 2de keer geprobeert en die rotzooi van Nero 8 wil weer niet decoderen ,kutrotzooi,rommel zal en moet werken,wie helpt mij vanavond nog,want de you tube filmpjes moeten nog vannavond op de cd staan (nero 8 heb ik en de eerste 5 cd's zijn goed gelukt) kutbende van nero 8 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 maart 2009 Auteur Delen Geplaatst: 19 maart 2009 14 mensen die niet helpen,dit forum moet helpen bij problemen,dus helpen,zorg dat die rotzooi van Nero 8 weer decodeert. Ik zal die rotlui van Nero 8 wel mailen,en ik schijf ze de botten vol,kloothommels dat die zijn. Bij het branden krijg ik die kutproblemen,dan zegt ie kan decoderen van video's niet starten,vieze vuile kut nero 8,wie gaat mij nu eindelijk helpen ?????????? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 maart 2009 Auteur Delen Geplaatst: 19 maart 2009 Zullen we het opnieuw proberen wanneer je normaal kunt posten? Mensen doen dit vrijwillig, wanneer jij je netjes gedraagt zal je zien dat het beter gaat, zowiezo zul je binnen een uur niet gegarandeerd een compleet antwoord hebben. Je bent gewaarschuwd.... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen