anoniem Geplaatst: 16 maart 2009 Delen Geplaatst: 16 maart 2009 Hoi, Ik ben niet echt van die Ipod mac wereld. Maar nou vroeg een vriend aan mij of ik ervoor kon zorgen of ik internet op zijn ipod kon zetten en ook filmpjes. Naar de eerste (internet) was niet zon punt. Filmpjes erop zetten echter. No idea. Een beetje heel veel op google gezocht zoals add .avi (of divx of wat dan ook) to Ipod touch met veel suggesties zoals allemaal rare converters zoals ojosoft endergelijke. Waar ik uiteindelijk niks aan had. De ipod ondersteund toch film formaten. Nou hoe moet ik die er nou opzetten. Kan dit niet gewoon met Itunes. Net zoals muziek toevoegen. Of is apple te belabberd om goede software mee te geven. Maar ja ik heb Windows dus dan heb je dat gezeik. Jullie zullen vast wel weten hoe het allemaal moet. Alvast bedankt voor jullie hulp. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 maart 2009 Auteur Delen Geplaatst: 20 maart 2009 Als ik me niet vergis wilt de Apple MP4 hebben... Google eens op Divx 2 Mp4 edit: Ik zie nu pas in je onderwerp dat je dat al geprobeerd hebt? Mijn Ipod Nano pakt mp4 prima Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 maart 2009 Auteur Delen Geplaatst: 21 maart 2009 Inderdaad je bestanden omzetten naar MP4. Ik gebruik daar zelf Alive MP4 converter voor. Staat standaard al prima ingesteld voor ipod, en werkt prima. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen