anoniem Geplaatst: 3 maart 2009 Delen Geplaatst: 3 maart 2009 Ik moet voor school een commercial/filmpje maken voor een fictief bedrijfje. Wie heeft er mooie stukjes film (intro bv) om in een filmpje te zetten? Het gaat over websites maken. Ik kan alle afbeeldingen en logo's aanleveren, maar kan zelf niet zo goed commercial maken. Heeft er iemand misschien interesse om dit te doen of mij hiermee te helpen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 maart 2009 Auteur Delen Geplaatst: 3 maart 2009 het wordt vaker gevraagd maar ik ga niet je huiswerk maken. Het is juist de bedoeling dat jij het opzoekt en jij het uitvoert (de reis is het doel) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 maart 2009 Auteur Delen Geplaatst: 3 maart 2009 Snap ik, maar een stap in de goede richting zou fijn zijn.. Ideen, dingen waarvan jezelf zoiets had, heey dat was nuttig, of een leuk effect.. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 maart 2009 Auteur Delen Geplaatst: 3 maart 2009 Ik zou zeggen, ga lekker klooien met de handvaten die je school je ongetwijfeld gegeven heeft. Laat weten/zien wat je gedaan hebt en kom dan vragen om suggesties of ideeën als je vastzit. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 maart 2009 Auteur Delen Geplaatst: 8 maart 2009 Het lijkt er op dat dit daan van [url=http://www.daand.com/]DaanDesign[/url] is? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen