anoniem Geplaatst: 27 februari 2009 Delen Geplaatst: 27 februari 2009 Ik wil met Nero8 een DVD-R overzetten op een DVD+R. Rechtstreeks kopieëren lukt niet, en een image ervan op de HDD wordt ook niet gebrand. Hoe kan ik het format converteren zodat ik er een DVD+R van kan branden? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 maart 2009 Auteur Delen Geplaatst: 4 maart 2009 Hoi HvD, Ik heb met hetzelfde (botte) bijltje gehakt! Ik heb de film (op dvd-r) overgezet met DVDdecryptor (ff zoeken met Google voor de juiste versie..) naar mijn hdd en toen met Nero express (optie dvd-bestanden branden) op dvd+r gezet: werkt!!! Groet'n uit Hengelo van René Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 maart 2009 Auteur Delen Geplaatst: 5 maart 2009 Ik heb toevallig juist gisteren met succes een DVD+R kopie gemaakt van die DVD-R met DVD Shrink. Ging ook prima. Probleem dus opgelost. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 maart 2009 Auteur Delen Geplaatst: 12 maart 2009 Probleem is dat -R ietsjes groter is dan een +R. Soms helpt een ander merk +R nog wel eens. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen