anoniem Geplaatst: 7 december 2008 Delen Geplaatst: 7 december 2008 Het lukt me niet om filmpjes van mijn Canon powershot 5S-IS in te lezen in Adobe Premiere. Er komt een foutmelding: "unsupported audio rate in file". Ik heb gezocht op internet naar een oplossing maar nog niks bruikbaars kunnen vinden. Wie weet een oplossing? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 december 2008 Auteur Delen Geplaatst: 8 december 2008 'GSpot' is een programma om o.a. mee te kunen bepalen welke compressie methodes gebruikt zijn voor de video en audio data van een .avi bestand; gebruik dat programma eens en ga na of de uitkomst overeenkomt met hetgeen door Premiere wordt ondersteund a.u.b. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 december 2008 Auteur Delen Geplaatst: 9 december 2008 Adobe Premiere geeft geen ondersteunig met usb, .Je zou kunnen proberen om het bestand op de pc te krijgen om te zetten naar avi en dan importeren in adobe ,het bestand is meestal af te spelen met Quick time . Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 december 2008 Auteur Delen Geplaatst: 9 december 2008 NeroVision gebruiken, beste oplossing en beste kwaliteit.. :wink: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen