Ga naar inhoud

Programma om webcam mee te bekijken/opnemen

anoniem

Aanbevolen berichten

Je moet ook niet kijken naar de webcam maar naar de tv kaart.... De tv kaart is het apparaat waarop de video de pc binnenkomt, wat jij dan weer op de tv kaart aansluit kan windows niet zien. Als de tv kaart niet te vinden is moet daar mogelijk eerst een capture driver voor geinstalleerd worden. Kan je wel tv opnemen met moviemaker?
Link naar reactie
Ik kan wel met een ander ouderwets programma opnemen... Gewoon beeld (geen geluid) en ik kan gewoon opnames maken. Alleen als ik naar Apparaatbeheer ga staat er bij overige apparaten wel Multimedia-videocontroller met een geel vraagteken en eengeel uitroeptekentje ervoor. Betekent dat dat ik de drivers moet installeren? Hoe kan het dan dat ik nu al wel gewoon filmpjes kan maken en opnemen?
Link naar reactie
Het lijkt em dat je tv kaart niet helemaal correct is geinstalleerd en er idd drivers moeten wordengeistalleerd of worden ge-update. Normaal gesproken kan moviemaker van iedere VFW(video for windows) of Directshow capture device opnames maken en dus zou dat ook moeten kunnen van je tv kaart. wat is het merk en type van de tv kaart?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...